Realwear Service & Support pack - 2 jaar verlenging
Verleng het service en support pakket voor uw Realwear Navigator met 2 jaar Lees meer
Verleng het service- en supportpakket voor uw Realwear Navigator met 2 jaar
Ga voor gemoedsrust met het service- en supportpakket van RealWear.
Beheer apparaten met RealWear Cloud Pro
Naast basisanalyses, apparaatbeheer en de app-catalogus biedt Cloud Pro geavanceerde analyses, firmwarebeheer op afstand, Cloud Assistance, gegevensexport, apparaat kwijt, apparaat wissen en meer.
Los problemen snel op met technische ondersteuning
Onze technische experts staan tijdens de werkweek 24 uur per dag klaar om uw vragen te beantwoorden. Meld uw probleem aan via telefoon, e-mail of chat en ons team zal binnen vier uur reageren.
Apparaten repareren of een geavanceerde vervanging regelen
We weten dat uptime essentieel is voor uw frontlinie. In de zeldzame gevallen dat een apparaat defect raakt, zal RealWear een vervangend apparaat sturen voordat we het oude ontvangen.
Een jaar Service en Support Pack (“SSP”) dekking is standaard op nieuwe RealWear-apparaten zonder extra kosten.
Op uw verlengingsverjaardag
U kunt één of twee extra jaren kopen aan het einde van uw eerste jaar. Als u twee jaar koopt, krijgt u korting ten opzichte van de optie voor één jaar. U moet de extra jaren binnen 30 dagen na uw verlengingsverjaardag kopen.
Oudere apparaten
RealWear Navigator Series-apparaten die worden gedekt door een actief legacy support pack kunnen worden toegevoegd aan Service and Support Pack dekking aan het einde van de vervaldatum van hun support pack. Ze kunnen worden aangemeld met behulp van de prijzen “Op uw verlengingsverjaardag” in de bovenstaande tabel.
HMT-1 en HMT-1Z1 apparaten komen niet in aanmerking voor hernieuwde dekking onder het SSP.
Meer info: |